Služba za korisnike - Pravo na povlačenje / povrat robe

Poštovani Kupci, Obavještavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/2016) i (Sl. glasnik BiH 25/06)  privredno društvo Dexy Co Kids d.o.o.,) kupnja putem našeg prodajnog sajta www.dexyco.ba smatra prodajom na daljinu.

Zakonom o prodaji na daljinu utvrđeno je pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje kupuje proizvod radi zadovoljenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne djelatnosti), da se povuče iz ugovora u roku od 14 dana od dana predaje njegovog proizvoda . Kada odustane, kupac može, ali ne mora navesti razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju raskida ugovora, potrošač ima pravo na povrat ili zamjenu za drugi proizvod. Cijena se vraća kupcu po primitku proizvoda, a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je obavezan da pošalje zahtev za otkaz ugovora na e-mail online.bih@dexyco.com sa svim informacijama o povraćaju.

Kupac se obavezuje vratiti proizvod bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja obrasca / izjave o otkazivanju. Po isteku perioda od 14 dana od datuma slanja, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom vraćanja robe obavezno je vratiti u ispravnom i neiskorištenom stanju i izvorno neoštećeno pakovanje, gdje se prilaže račun-račun koji je kupac prethodno primio po narudžbi i odštampao, uredno popunjen dokumentacijom prethodno poslanu na e-mail adresu iz naloga za povrat novca.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je odgovoran za kvar ili oštećenje proizvoda nastalo zbog neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. Kupac je isključivo odgovoran za smanjenu vrijednost proizvoda koji proizlazi iz rukovanja robom na način koji nije adekvatan, tj. premašuje ono što je potrebno za utvrđivanje njegove prirode, karakteristika i funkcionalnosti. Ako se utvrdi da je kvar ili oštećenje proizvoda prouzrokovano krivicom kupca, povrat će biti odbijen i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio na osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca / izjave o otkazivanju i nakon prijema proizvoda.

Troškovi vraćanja robe i novca - direktni troškovi, kupac preuzima, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan predmet. Kupac plaća cijenu poštarine po službenom cjeniku EuroExpress-a  koji možete pogledati OVDJE. Poštarinu plaćate kurirskom službom EuroExpress koja preuzima zamjensku robu.

 

Vaš Dexy Co Kids!