Prilikom preuzimanja artikla, provjerite svoj paket u prisustvu kurira. Ako na njemu postoje vidljiva oštećenja (poderani dijelovi i brušenje), paket se ne smije preuzimati. U ovom slučaju, pošaljite nam e-mail na online.bih@dexyco.ba sa:

Broj primljene fakture/računa
• Ime i prezime
• Kontakt telefon
• Razlog odbijanja pošiljke

U najkraćem mogućem roku obavestićemo vas o daljem toku žalbe, tj. zamjena.

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa, utvrdili da je isporučena roba oštećena, neprikladni nalozi ili podaci na računu nisu prikladni, pošaljite nam e-mail na online.bih@dexyco.ba  najkasnije 24 sata nakon prijema pošiljke. sa:

• Broj primljene fakture-fakture
• Ime i prezime
• Kontakt telefonom
• Razlog ili zamena proizvoda

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema žalbe pismeno ili telefonski, odgovorit ćemo na vašu žalbu, odnosno obavijestiti vas o daljnjim akcijama. Rok za rešavanje žalbe je 15 dana od trenutka registracije (izuzetak je nameštaj i tehnička roba, kada je rok za riješavanje žalbe 30 radnih dana).

Kada rješavate žalbu, ako je odobrena, imate opciju:

• Zamjena za isti proizvod
• Zamjena za drugi proizvod
• Povrat novca

Imate pravo na reklamaciju, od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 62/20144) i (Sl. glasnik BiH 25/06) .

Kada registrujete vašu žalbu, biće vam poslata Dokumentacija o povratu robe koju promovišete. To su dokumenti POVRATAK ili dokumenti o novcu koji će se čuvati u našem sistemu pod određenim serijskim brojem. Obavezni ste da odštampate, popunite, odštampate dokumentaciju sa fakturom i robu koju oglašavate. U skladu sa dogovorom sa našim sektorom u vezi sa vremenom preuzimanja pošiljke od vas, pošiljka će preuzeti kurirsku uslugu EuroExpress na račun Dexy Co Kids. Samo kada je pošiljka sa reklamiranom robom vraćena, ako je žalba odobrena i opravdana, na nju će se odgovoriti u skladu sa vašim zahtjevom za rješenje žalbe.

U svakom trenutku možete dobiti pomoć i informacije od naše korisničke podrške putem telefona +38763948739.

Žalbe na neusklađenost robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog neusklađenosti ugovora, koji nastaje u roku od dvije godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, vrši se na način opisan u odjeljku "Uvjeti korištenja i prodaje".

Ako postoji nedostatak usaglašenosti na kupljenom proizvodu u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas o tome obavijestite telefonom ili putem e-maila na online.bih@dexyco.ba.

NAPOMENA:

Potvrđivanjem narudžbe, klikom na dugme POTVRDI , pristajete na uvjete žalbe.

 

Za sve dodatne informacije i pomoć, stojimo Vam na raspolaganju.

Vaš Dexy Co Kids!