Ako ste nakon primitka pošiljke izjavili da ga želite zamijeniti za neki drugi artikl iste ili više cijene, molimo Vas da nam pošaljete e-mail na online.bih@dexyco.ba ili nas kontaktirajte na telefon +38763948739. Nakon obaveštenja o zameni, očekujte da nas pozovete da preuzmemo stavke od vas koje želite da zamenite. Napravim nalog za preuzimanje kurirske službe EuroExpress.

Neophodno je da dokumentacija koja će vam biti poslana na e-mail bude poslata na vašu e-mail adresu: print, spremno popunjena i spakirana zajedno sa stavkom koju vraćate.

Kurir koji dođe kod vas na adresu preuzimanja stavke koju želite zamijeniti za drugu, potrebno je predati odgovarajuću upakiranu stavku jer se sva odgovornost za štetu tijekom prijevoza prenosi na račun pošiljatelja.

Troškove poštarine snosi kupac prema zvaničnom cjeniku kurirske službe EuroExpress, koji možete pogledati OVDJE. Poštarinu plaćate kurirskom službom EuroExpress koja preuzima zamjensku robu.

Čim artikl stigne na našu zalihu, stavka se provjerava da li je poslata u odgovarajućem stanju i zamjenski artikli se šalju automatski sa novom fakturom.

Stavka se ne može mijenjati ako je otvorena, odnosno prilikom vraćanja robe, obavezno je vratiti u ispravnom i neiskorištenom stanju i izvorno neoštećenu i neoštećenu ambalažu.

Rok zamjene

Rok za zamjenu predmeta je 14 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamjene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećenu ili nevažeću stavku. Ukoliko je kupac napravio grešku prilikom odabira artikla, prilikom kupovine robe kupac plaća cijenu poštarine po službenom cjeniku kurirske službe EuroExpress koji možete pogledati OVDJE. Poštarinu plaćate kurirskom službom EuroExpress koja preuzima zamjensku robu.

 

Vaš Dexy Co Kids!